Voting

Friday, 29 July 2011

smbung tentg cinta.....^_^

namun akhir sgalanya telah tbukti...mmg btl dia mmg mmpunyai prmpuan len,pada mse itu hati lyn hanya tuhan y tahu didepan mte lyn sndri lyn nmpk dia dgn ppuan tu Ya Allah!! hti lyn meraung dan meronta2 kenapa lyn diperlakukan begitu...lyn begitu sygkn dia ttpi dia sggup lukakan hati lyn sbegini rupa..pd mlm tu lyn tny pd dia ttp dia xmhu mgaku dan memarahi lyn kteyer lyn mrepek ttp pd mse tu lyn xmmpu lgi mnahan kesakitan dan pnipuan dia slme ni...dan 2hari lps itu lyn sekuat y mmpu lyn gagahkan diri untuk mencari bukti yang kukuh dgn berjumpa dgna ppuan itu sndri...pd lyn xgne memaksa pd lelaki y 'pengecut' cm dia krna berani untk melakukan penipuan ttpi tdk brni untuk berterus terang..memaksa dia seperti menikam hati lyn sndri kerana semakin di tnya semakin myakitkan hati lyn..jdi lyn mmbuat kptusan untuk face to face dgn ppuan itu sndri...mse tu lyn xde niat  len jauh sekali untuk bergaduh dgan ppuan tu...y lyn mahu adalah kbenaran!! mmg ternyata DIA seorg PENIPU!! dia mmg mmpunyai hbgan dgn ppuan tu dan mereka akan berkahwin...YA ALLAH....pada mse itu kekuatan dari allah swt shja y lyn hrapkan untuk berdiri teguh dihadapan prpuan itu..lyn xmahu sesekali mnunjukkan pd dia bhwa lyn lemah...wlpn kytaannya lyn mmg lemah untuk menghadpi kytaan ini...sukar untuk lyn trima lelaki y mlafazkan kata2 y dia cintakan lyn selama ini adalah dusta semata2...!! mula2 itu mmg lynn sdh sgt n ase hdup lyn kosong xde ape lgi dlm hdup lyn...ttpi berkat skongan mak lyn,adik n kwn2 lyn....lyn kuatkan smgat untuk mghadapi semua ini dan cuba untuk menerima hakikat bahawa antara lyn dgn dia mungkin tiada jodoh...lynn doakan semoga dia bhgia dgan plihannya....dan lynn juga sentiasa berdoa semoga lynn akan ditemukan dgn jdoh y baik dan ikhlas myygi serta mcintai dri lyn...lyn juga seperti insan len y de kkuragan diri...lyn arapkan ada seorang teman y hadirnya diri dia dapat menutup segala kekurangan dalam diri ini serta melengkapi hdup lyn....amin...percyalah allah swt itu maha adil terhadap setiap insannya....sekiranya didatgkan pd kite ujian dan segala macam dgaan pecyalah bhwa itu tandanya allah swt itu myygi dri kite...dan sentiasa inginkan kite menjadi y lebih baik dri y terbaik....yea....jgn sesekali mudah berputus asa terhadap dgaan dan ujian allah swt...cinta itu untuk org y sentiasa ingin dan ikhlas untuk memilikinya...dan gagal sekali bukan beerti kite akan gagal buat selama-lamanya....begitu juga buat CINTA...^_^

4 comments:

  1. sdeynye..biasalah ape yg kte inginkan blm tentu semuanya dpt kan...lelaki mcm ni mmg xbgus btol..suka2 memainkan perasaan org kan..hmm...benci...:-)

    ReplyDelete
  2. hehe xpela syg...lyn yakin allah swt taw pe y tbaik wat lyn..insyallah...dia tu abaikan je..heheh cme kite kne hati2 okey..u pn taw syg..^_^

    ReplyDelete