Voting

Saturday, 19 November 2011

makin cuba dilupakan makin teringat...:(

kenapa eh?? ble kite cuba nk lupakan seseorg yang kita pernah syg..susahnyaa allah swt je y tahu...:( padahal perkara itu dah berbulan-bulan berlalu...ingatan ni tak pernah lupa pada dia...sekali-sekala wajah dia akan muncul diingatan...masih aku ingat lagi tiap inci wajah dia...why?? i try to forget u....but i can't!! aku selalu memohon dan berdoa agar aku juga dapat teruskan macam dia..kini dia bahagia bersama oranglain....kadang-kala aku happy bila dia bahagia..tetapi kadang-kala terdetik hati aku..kenapa bila dia bahagia bukan dengan aku...kenapa mesti orang lain...sedihnya rasa hati....:(

2 comments:

  1. Cuba kikis perasaan tu walaupun pahit...
    Tapi kadang2 kenangan manis buat kita sedih...
    Semoga Allah membenarkan hati melupakan kisah lalu dan digantikan dengan yang lebih baik... InsyaAllah... aminnn...

    ReplyDelete
  2. insyallah amin....thanx akk cyg...mdh-mdhan..arap dpt dlupakan y lme tuk dptkn y baru leh baik..insyallah..amin..

    ReplyDelete